حمایت سازمان برنامه و بودجه کشور از طرح تکمیل بیمارستان مسیح دانشوری

به گزارش وبلاگ سانا، خبرنگاران - دکتر نوبخت در مراسم افتتاح فاز 1 مرکز درمانی آموزشی امام حسن مجتبی در بیمارستان مسیح دانشوری گفت: این سازمان از طرح مرکز درمانی امام حسن مجتبی(ع) در بیمارستان مسیح دانشوری تا مراحل پایانی حمایت می نماید.

حمایت سازمان برنامه و بودجه کشور از طرح تکمیل بیمارستان مسیح دانشوری

به گزارش مرکز اطلاع رسانی، روابط عمومی و امور بین الملل سازمان برنامه و بودجه کشور، روز سه شنبه 21 بهمن ماه 1399 با حضور دکتر محمدباقر نوبخت معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور ، دکتر ولایتی رییس بیمارستان مسیح دانشوری و دکتر زالی رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی فاز 1 مرکز درمانی آموزشی امام حسن مجتبی (ع) بیمارستان مسیح دانشوری افتتاح شد.

رییس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: عملکرد بیمارستان مسیح دانشوری در مدیریت بحران کرونا فراموش نشدنی است و حضور شخصیت والای آقای دکتر ولایتی که در عرصه های بین المللی مورد تایید است از جمله این افتخارات است.

دکتر نوبخت بیان نمود: برای اینکه بتوانیم در ایام خجسته دهه فجر شاهد افتتاح این مرکز باشیم تردید داشتم، اما با مشاهده این مرکز به حُسن مدیریت دکتر ولایتی بیشتر پی بردم.

معاون رییس جمهوری در ادامه اضافه نمود: حمایت های وزارت بهداشت بی شک به نحو مقتضی این طرح را همراهی خواهد نمود و از سوی دولت و سازمان برنامه و بودجه اعلام می کنم تا خاتمه پروژه همراهی و یاری خواهیم کرد و به هیچ وجه نگران نباشید و هر نوع تجهیزاتی لازم باشد سازمان برنامه و بودجه تقدیم خواهد نمود.

دکتر علی اکبر ولایتی رئیس بیمارستان مسیح دانشوری نیز در این مراسم گفت: در این بیمارستان مجموعه امکانات رسیدگی به بیماری های تنفسی وجود دارد و باید آمادگی بیشتری داشته باشیم تا درصورت همه گیری هر بیماری واکنش کامل و منطقی ارایه دهیم چنانچه درمورد آنفلوآنزا و کرونا هم همین طور بوده است، اما مشکل کمبود جا داشتیم که البته با یاری دکتر نمکی وزیر بهداشت و دکتر نوبخت معاون رئیس جمهور این مهم میسر شد.

وی اضافه نمود: ما سعی نموده ایم مراسم افتتاح به مناسبت 22 بهمن انجام گردد و مشابه این مرکز در جهان و ایران نداشته ایم و امیدواریم این مرکز جوابگوی نیازمندی بیماران باشد.

لازم به ذکر است ساخت مرکز آموزشی درمانی امام حسن مجتبی(ع) بیمارستان مسیح دانشوری از سال 1391 با زیربنای هفده هزار و هفتصد مترمربع در 12 طبقه با 342 تخت درمانی شروع شده است. تا به امروز این مرکز آموزشی درمانی 85 درصد پیشرفت کاری داشته است. اعتبارات این مرکز از منابع عمومی کرونا و مالیات بر ارزش اضافه نموده بوده و تا به امروز مبلغ 250 میلیارد تومان در تکمیل ساخت آن هزینه شده است.

منبع: شفقنا اقتصادی

به "حمایت سازمان برنامه و بودجه کشور از طرح تکمیل بیمارستان مسیح دانشوری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت سازمان برنامه و بودجه کشور از طرح تکمیل بیمارستان مسیح دانشوری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید