جابه جایی در مدیریت موزه هنرهای معاصر تهران

به گزارش وبلاگ سانا، سرپرست فعلی موزه هنرهای معاصر تهران که بیش از یک و نیم سال است سرپرستی این موزه را برعهده دارد، قرار است جای خود را به فرد دیگری بدهد.

جابه جایی در مدیریت موزه هنرهای معاصر تهران

علی محمد زارع ـ سرپرست فعلی موزه هنرهای معاصر تهران ـ که در تماس وبلاگ سانا این خبر را تایید نموده است، دوم اسفندماه 1395 با حکم مجید ملانوروزی ـ مدیرکل وقت هنرهای تجسمی ـ به سرپرستی موزه هنرهای معاصر تهران منصوب شد. او پیش از این سِمَت، معاون دفتر هنرهای تجسمی و قبل از آن نیز معاون دفتر آموزش و توسعه فعالیت های هنری بود.

در چند دوره پیش از مدیریت زارع، طبق عُرفی، مدیرکل هنرهای تجسمی همزمان سرپرستی موزه هنرهای معاصر تهران را برعهده داشت، مجید ملانوروزی نیز که چندی پیش از مدیرکلی دفتر هنرهای تجسمی کنار گذاشته شد، از سال 1392 تا 1395 مدیرکل هنرهای تجسمی و سرپرست موزه هنرهای معاصر تهران بود.

حال پیگیری های وبلاگ سانا حاکی از آن است که با رفتن زارع، روند عُرفی سابق دوباره به این مجموعه برنمی شود و فرد دیگری غیر از مدیر کل دفتر هنرهای تجسمی قرار است مدیریت موزه هنرهای معاصر را برعهده بگیرد.

عملیات بهسازی موزه هنرهای معاصر تهران در دوره سرپرستی علی محمد زارع شروع شد، طبق اعلام های اولیه قرار بود این پروژه تا آبان ماه سال جاری به سرانجام برسد اما به تازگی هادی مظفری ـ مدیرکل مرکز هنرهای تجسمی ـ خبر داده که بهسازی موزه هنرهای معاصر تا اردیبهشت 1398 زمان خواهد برد. از جمله کارهای دیگری که در زمان مدیریت او انجام شد، انتقال مجسمه های مرد در حال راه رفتن و زن ایستاده اثر آلبرتو جاکومتی از محوطه باز موزه هنرهای معاصر به فضای داخلی موزه بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "جابه جایی در مدیریت موزه هنرهای معاصر تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جابه جایی در مدیریت موزه هنرهای معاصر تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید