توزیع میوه شب عید با 25 درصد زیر قیمت بازار

به گزارش وبلاگ سانا، تهران (پانا) - مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی، از توزیع میوه شب عید با 25 درصد زیرقیمت بازار به صورت آنلاین خبر می دهد و می گوید سال جاری توزیع میوه به صورت هوشمند و در کلانشهرها، درب منازل خواهد شد.

توزیع میوه شب عید با 25 درصد زیر قیمت بازار

اسماعیل قادری فر در گفت وگویی با رد خبر خرید گران سیب و پرتقال شب عید بیان نمود: سازمان مرکزی تعاون روستایی، سیب درجه یک کوهپایه را بین 8500 تا 9500 تومان و پرتقال را بین 7500 تا 8500 تومان و صرفا از باغداران، سورتینگ داران مجاز و سردخانه داران تحت پوشش تشکل ها خریداری می کنیم.

وی با بیان اینکه 50 تا 60 درصد سیب شب عید از محصولات تولیدی باغداران آذربایجان غربی خریداری شده، اضافه نمود: براساس دستور العمل های سیب خریداری شده با میانگین قیمت 85 تا 100 هزار ریال تهیه شده که از تولیدات ممتاز کوهپایه ای هستند.

قادری فر موضوع خرید میوه با قیمت بالاتر از واسطه ها را تکذیب کرد و گفت: میوه شب عید طبق دستورالعمل مصوب ستاد تنظیم بازار و شورای قیمت گذاری محصولات اساسی کشاورزی از باغداران و سردخانه داران خریداری می گردد.

وی با بیان اینکه قیمت عرضه محصولات هنوز مشخص نشده، اضافه نمود: محصولات خریداری شده برای تنظیم بازار شب عید از نوع درجه یک بوده و حدود 25 درصد زیر قیمت بازار به مردم عرضه می گردد، البته سال جاری توزیع نخستین بار به صورت هوشمند و در کلان شهرها درب منازل خواهد بود.

منبع: خبرگزاری پانا

به "توزیع میوه شب عید با 25 درصد زیر قیمت بازار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توزیع میوه شب عید با 25 درصد زیر قیمت بازار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید