این غذاها را پس از 30 سالگی مصرف نکنید

به گزارش وبلاگ سانا، محققان اعلام کردند که با افزایش سن، بدن توانایی تحمل بعضی غذاها را ندارد و باید از خوردن آنها اجتناب کرد.

این غذاها را پس از 30 سالگی مصرف نکنید

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی وبلاگ سانا، غذاهای ناسالم در هر سنی ناسالم هستند اما بعد از 30 سالگی بدن به تدریج توانایی های خود را برای هضم و تحمل بعضی مواد غذایی از دست می دهد.

براساس گزارش فودایت سیف، هنگامی که شما به سن خاصی می رسید خطر ابتلا به بیماری ها افزایش می یابد و تنها داشتن رژیم غذایی مناسب می تواند از ابتلا به سرطان، دیابت ها و بیماری های قلبی جلوگیری کند. بنابراین شما در اینجا با بعضی مواد غذایی که نباید پس از 30 سالگی مصرف کنید، آشنا خواهید شد.

ماست طعم دار

ماست های ساده برای بدن بسیار مناسب است و سلامت گوارش را تضمین می نماید اما متاسفانه ماست های طعم دار دارای میزان زیادی قند هستند و شما را با مسائل ابتلا به دیابت روبرو می نماید.

سویا

اگرچه مصرف سویا بسیار مفید است و می تواند جایگزینی برای گوشت باشد اما مصرف زیاد آن موجب التهاب در بدن شما می گردد و به طور بالقوه در عملکرد تیروئید اختلال ایجاد می نماید.

اگر شما به طور معمول از سویا بهره ببرید، چین و چروک اطراف دهان خود را افزایش می دهید. پس از سن 25 سالگی، کلاژن پوست شما آغاز به شکسته شدن می نماید و منجر به ایجاد چین و چروک می گردد.

نان سفید

آرد سفید قند خون شما را افزایش می دهد و هیچ یک از ویتامین ها و مواد موجود در گندم را به طور کامل ندارد. با افزایش سن سیستم گوارش احتیاج بیشتری به فیبر دارد اما نان سفید دارای فیبر کمتری نسبت به گندم است.

منبع: خبرگزاری فارس

به "این غذاها را پس از 30 سالگی مصرف نکنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این غذاها را پس از 30 سالگی مصرف نکنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید