اخبار مجلس

مبلغ مالیات سیگار و تنباکو در سال 1402 مشخص شد

نمایندگان مجلس شورای اسلامی اندازه مالیات هر نخ سیگار فراوری داخل را 50 تومان و هر نخ فراوری داخل با برند بین المللی را 100 تومان و هر بسته تنباکو را 20 هزار تومان در سال 1402 معین کردند.

9 اسفند 1401

تبعات وحشتناک توفان های نمکی دریاچه ارومیه ، احتمال شیوع بیماری های جسمی تا مسائل روانی در منطقه ، پیش بینی مهاجرت 6میلیون نفر از ساکنان حاشیه دریاچه

مسئول سابق دفتر نظارت و پایش ستاد احیای دریاچه ارومیه ضمن اشاره به تبعات بی شمار خیزش توفان نمک ناشی از خشک شدن دریاچه ارومیه تنها راه جلوگیری از این توفان را احیای دریاچه دانست.

13 شهریور 1401

آنالیز نرخ کرایه وسایل حمل و نقل عمومی در شورای شهر تهران

سخنگوی شورای شهر تهران از آنالیز لوایح مشخص نرخ کرایه وسایل حمل و نقل عمومی در جلسه فردا یکشنبه شورای شهر اطلاع داد.

25 خرداد 1401

افزایش نرخ گاز صنایع تکذیب شد

به گزارش خبرنگاران، پس از چالش ها و سوءبرداشت های متعددی که از افزایش نرخ گاز سوخت صنایع میان اهالی بازار سرمایه ایجاد شده بود، سید حمید پورمحمدی معاون سازمان برنامه بودجه و رییس شورای راهبری و تلفیق لایحه بودجه 1401، امروز ضمن ارائه توضیحاتی به این چالش...

10 بهمن 1400

کاهش فشار بر فراوری با اجرای مدل های درست مالی

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی همدان ضمن تشریح شرایط پیچیده مالی و مسائل جاری فعالان مالی استان، ابراز امیدواری کرد: با توجه به وعده های دولت تازه با به کارگیری و اجرای مدل های صحیح اداره اقتصاد، فشار مضاعف از دوش فعالان بخش خصوصی کاهش یابد.

6 دی 1400

بورس تهران به وسیله ماینر ها 3 بیت کوین استخراج کرد!

رئیس کمیته بازار سرمایه مجلس درباره نصب ماینر در بورس تهران و مقصران آن، گفت: ماینر ها از خرداد 1399 به مدت چند ماه در بورس نصب و حدود 3 بیت کوین هم استخراج شده است.

1 آبان 1400

آدم پرانی ممنوع!

معاون گردشگری اعزام مهاجر به خارج از کشور به وسیله دفاتر خدمات مسافرتی را اقدامی غیرقانونی بیان کرد. در بخشنامه ای به آژانس های گردشگری هم تاکید شد در صورت رعایت نشدن این مورد، برابر مقررات برخورد خواهد شد.

23 مرداد 1400

سفر به خراسان رضوی ممنوع شد

دبیر ستاد مبارزه با کرونای استان خراسان رضوی گفت: با پیشنهاد مدیریت استان و موافقت ستاد ملی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا، سفر به خراسان رضوی از مبدا تمام استان های کشور ممنوع شد.

19 مرداد 1400

دستور رئیس قوه قضائیه برای تعیین تکلیف خودروهای وارداتی

رئیس کل گمرک ایران با بیان اینکه دو تا سه هزار خودروی وارداتی در حال رسیدگی در محاکم قضایی هستند، گفت: این خودروها ممکن است مرجوع، ترخیص، متروکه یا ضبط شوند.

17 اسفند 1399

خبرنگاران نماینده مجلس : مشکل سوخت یارانه ای فرودگاه پیغام پیگیری می گردد

کرج - خبرنگاران - نماینده مردم کرج، فردیس و آسارا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ظرفیت های منطقه ویژه مالی و فرودگاه بین المللی پیغام البرز گفت: یکی از مسائل این منطقه موضوع یارانه سوخت به پروازهای کارگو(باری خارجی) است که کوشش می کنیم تا این مساله رفع...

4 اسفند 1399

فهرست مشاغل غیردولتی مشمول تمدید مهلت قبض گاز ابلاغ شد

معاون مالی رئیس جمهوری در نامه ای به وزرای کابینه دولت دوازدهم اعلام نمود: بر اساس بند 14 مصوبه جلسه چهل و پنجم ستاد ملی مدیریت کرونا، در زمینه تمدید مهلت پرداخت قبوض گاز مصرفی برای کسب وکارهای آسیب دیده و بر اساس بند ششم مصوبه جلسه چهل و هشتم این ستاد...

4 بهمن 1399

سعید حجاریان؛ امتحانات رئیس جمهور

سعید حجاریان در یادداشتی که در مشق نو منتشر شد نوشت: حضور مشروط در انتخابات از جمله راهبرد هایی بود که بخشی از جریان اصلاحات، یا به بیان دقیق تر، بخش پیشرو این جریان در انتخابات مجلس یازدهم به آن متوسل شد. البته که باید گفت، پیش تر نیز از آن غافل نبود! حضور...

2 بهمن 1399

اجرای طرح حمایت از دانش آموزان بی بضاعت در شرایط کرونایی

تهران (پانا) - کارشناس مسئول امور بانوان اداره کل اردبیل از اجرای طرح حمایت از دانش آموزان بی بضاعت و اجرای طرح حامی در شرایط کرونایی اطلاع داد.

19 آبان 1399

سایه روشن های قانون جرم سیاسی در آستانه اجرا

هشتم مهر ماه سخنگوی قوه قضاییه اظهار داشت: در آبان ماه اولین دادگاه های مربوط به جرم سیاسی برگزار می گردد و این بیانگر این است که قوه قضائیه آمادگی رسیدگی موارد در چارچوب قوانین را دارد. آنچه پیشتر رئیس قوه قضائیه بخشنامه آن را ابلاغ نموده بود و با واکنش...

14 آبان 1399

رئیس مجلس الجزایر: همه پرسی اصلاح قانون اساسی به انحصار قدرت و ثروت خاتمه می دهد

رئیس مجلس الجزایر با اشاره به مشخص زمان برگزاری همه پرسی اصلاح قانون اساسی این کشور، رای مثبت مردم به این اصلاحات را سرانجام انحصار قدرت و ثروت در الجزایر دانست.

9 آبان 1399

خیز محمدرضا عارف برای انتخابات؟

در حالی که این روز ها برآورد درباره انتخابات 1400 شدت گرفته است بعضی منابع خبری از تشکیل ستاد انتخاباتی محمدرضا عارف سخن می گویند.

13 مهر 1399

اعلام آخرین مصوبات شورای پروانه نمایش آثار غیرسینمایی

شورای صدور پروانه نمایش آثار غیر سینمایی با عرضه 6 عنوان فیلم داستانی بلند و 6 عنوان فیلم داستانی کوتاه موافقت کرد.

21 مرداد 1399

افشاگری درباره یک رانت عجیب؛ حیاط خلوت نمایندگان!

اشتغال هم زمان به عنوان یکی از نمونه های شاخص تعارض منافع بین مدیران و افراد ذی نفوذ دیده می گردد. حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بعضی پست های دولتی یا شرکت های پررونق مالی نیز از این قاعده مستثنا نیست. اما ریشه چنین اتفاقاتی کجاست؟ اخیرا سخن از آن...

10 مرداد 1399

کرونا ، بازداشت 10 عزادار در مجلس ترحیم

فرماندار بندرماهشهر گفت: 10 نفر از بانیان برگزاری یک مجلس ترحیم در ماهشهر به دلیل بی توجهی به هشدارهای داده شده در خصوص برگزار نکردن مراسم عزاداری در زمان کرونا بازداشت شدند.

20 خرداد 1399

خبرنگاران اماکن و معابر بندرامام خمینی توسط پدافند هوایی ضد عفونی شد

آبادان - خبرنگاران - اماکن و معابر بندر امام خمینی (ره) توسط یگان مخصوص جنگ های میکروبی، شیمیایی و هسته ای پدافند هوایی جنوب غرب کشور ضدعفونی شد.

17 اردیبهشت 1399
تعداد: (38)