فردوسی پور: از بچه های سرای نور انرژی گرفتم

به گزارش وبلاگ سانا ، عادل فردوسی پور خیلی اهل مصاحبه کردن نیست. او معمولا وقتی برای بازدید از مراکز خیریه هم می رود، دوست ندارد چندان به چشم بیاید و مورد توجه رسانه ها قرار بگیرد. عادل قبل از اینکه به سرای نور هم برود از مسئولان آنجا درخواست کرد، حضورش بی سر و صدا و بدون حضور رسانه ها باشد اما معمولا این اتفاق نمی افتد. عادل فردوسی پور گزارشگر و مجری ورزشی صدا و سیما، یکشنبه (4 آذر 97) اگرچه وقت زیادی نداشت و باید برای گزارش بازی پرسپولیس و تراکتور به استادیوم آزادی می رفت اما قبل از آن، سعی کرد چند ساعتی را در کنار بچه های سرای نور بگذارند. در کنار کارتن خواب هایی که به زندگی جدیدی روی آورده بودند. فردوسی پور که می گوید از حضور در میان این بچه ها انرژی زیادی گرفته، درباره این بازدید حرف های جالبی دارد.

فردوسی پور: از بچه های سرای نور انرژی گرفتم

* * *

تصور شما از اینجا (سرای نور) چه بود قبل از اینکه بیایید...

من جاهای شبیه این زیاد رفتم اما اینجا یکی از تمیزترین و مدرن ترین جاهایی بود که من دیده بودم. خیلی شیک و باکلاس بود. فکر می کنم احترام افرادی که اینجا هستند کاملا حفظ می گردد. من خیلی خوشم آمد از منزلتی که برای آدم ها قائل بودند. خیلی خوب بود. در واقع یکی از بهترین جاهایی بود که من دیدم.

- و حسی که بچه ها داشتند...

خیلی خوب و مثبت. عزیز و دوست داشتنی بودند. واقعا کلی انرژی گرفتم. خیلی برایم ارزشمند بود این مجموعه.

- فکر می کنید آمدن شما چه تاثیری می تواند بگذارد. اصلا تاثیری می گذارد یا نه؟

نمی دانم ولی فکر می کنم بچه هایی که اینجا هستند، حس می نمایند همه اقشار کنارشان هستند و از این مساله احساس خوبی در آنها ایجاد می گردد. فقط به خاطر همین آمدم.

- فکر می کنید این حس خوب روی بچه ها تاثیر دارد یا روی موسسه؟

امیدوارم هر 2 طرف و همه.

12

منبع: ایران ورزشی

به "فردوسی پور: از بچه های سرای نور انرژی گرفتم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فردوسی پور: از بچه های سرای نور انرژی گرفتم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید