گواردیولا هم خواهان ستاره گرانقیمت بارسلونا شد

به گزارش وبلاگ سانا، منچسترسیتی به نیز رقابت های تیم های لیگ برتری برای جذب فیلیپ کوتینیو، هافبک برزیلی بارسلونا پیوسته است.

گواردیولا هم خواهان ستاره گرانقیمت بارسلونا شد

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ سانا، آینده فیلیپ کوتینیو در هاله ای از ابهام قرار گرفته است و مشخص نیست این بازیکن فصل بعد در کدام کشور بازی خواهد کرد. بایرن مونیخ علاقه ای به دائمی کردن قرارداد او و پرداخت 120 میلیون به بارسلونا ندارد و باشگاه اسپانیایی نیز به دنبال مشتری برای فروش فیلیپ کوتینیو است. به نظر می رسد چند تیم لیگ برتر علاقمند به خرید این بازیکن هستند و احتمال دارد کوتینیو دوباره به انگلیس بازشود.

نشریه دیلی میل مدعی شد منچسترسیتی این هفته با کیا جورابچیان، مدیر برنامه ایرانی کوتینیو ارتباط برقرار کرده تا علاقه خود برای جذب این هافبک 28 ساله را رسما به گوش آنها برساند. پیش از این قرار بود هفته آینده جلساتی بین مدیر برنامه کوتینیو با مسئولان بارسا برگزار شود و آنجا در مورد پیشنهادات لیگ برتر کوتینیو صحبت شود، حالا به نظر می رسد اکنون سیتی را نیز جمع مشتریان این بازیکن اضافه خواهد شد.

چلسی، تاتنهام و نیوکاسل دیگر تیم هایی هستند که می خواهند کوتینیو که در حال حاضر به صورت قرضی در بایرن مونیخ بازی می کند را به خدمت گیرند. به نظر می رسد پپ گواردیولا، سرمربی سیتی مدتها است که علاقمند به سبک کوتینیو بوده است و پیش از توافق لیورپول با بارسا برای انتقال او، در مورد احتمال خرید هافبک برزیلی سوال کرده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "گواردیولا هم خواهان ستاره گرانقیمت بارسلونا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گواردیولا هم خواهان ستاره گرانقیمت بارسلونا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید