پاسخ وزارت نیرو به شایعه اقامت اردکانیان در هتل

به گزارش وبلاگ سانا، تهران (پانا) - در پی انتشار شایعاتی در فضای مجازی در روزهای اخیر، روابط عمومی وزارت نیرو در اطلاعیه ای توضیحاتی را برای تنویر افکار عمومی ارائه کرد.

پاسخ وزارت نیرو به شایعه اقامت اردکانیان در هتل

به گزارش وزارت نیرو، در این اطلاعیه آمده است: در چند روز گذشته و در پی بروز مشکلاتی در تامین برق بعضی نقاط کشور و در شرایطی که همدلی و اعتماد مردم به مسئولان بیش از هر زمان دیگری لازم است، شاهد توسعه شایعات کذب و بی اساس در فضای مجازی و بعضی رسانه ها مبنی بر اقامت وزیر نیرو در هتل، اقامت خانواده ایشان در خارج از کشور و یا سهامدار بودن ایشان در شرکت های خصوصی بوده ایم.

این اطلاعیه می افزاید: تردیدی نیست که انتشار این شایعات بی پایه و اساس نه تنها کمکی به بهبود شرایط پیش آمده نمی نماید، بلکه ممکن است موجب دلسردی مردم کشور از خدمتگذاران خود در نظام جمهوری اسلامی گردد.

در این اطلاعیه تاکید شده است: رضا اردکانیان وزیر نیرو هرگز حتی برای یک شب در هیچ یک از دو شعبه هتل اسپیناس اقامت نداشته و همراه خانواده در منزل شخصی در تهران سکونت دارند و بعلاوه هرگونه مالکیت یا سهامداری ایشان در شرکت های خصوصی صحیح نبوده و از اساس تکذیب می گردد.

در این اطلاعیه تصریح شده است: وزارت نیرو از تمام شخصیت ها و فعالان رسانه ای درخواست می نماید در زمانی که باید توجه مردم به خواسته مسئولان و دلسوزان کشور در راستای مدیریت مصرف برق معطوف باشد، به اینگونه شایعات دامن نزده و وزارت نیرو را در مدیریت و عبور شرایط پیش آمده کمک نمایند، ضمن اینکه حق پیگیری موضوع و تعقیب قانونی کسانی که اینگونه مسائل را مطرح می نمایند برای خود محفوظ می داند.

در بخش دیگری از این اطلاعیه آمده است: روابط عمومی وزارت نیرو بعلاوه آمادگی خود را برای پاسخگویی به هرگونه سوال و برطرف شبهه در این خصوص اعلام می نماید.

منبع: خبرگزاری پانا

به "پاسخ وزارت نیرو به شایعه اقامت اردکانیان در هتل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاسخ وزارت نیرو به شایعه اقامت اردکانیان در هتل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید