نمایشگاه دائمی مبل مرند راه اندازی می گردد

به گزارش وبلاگ سانا، داود گرشاسبی فرماندار ویژه شهرستان مرند، عصر چهارشنبه در حاشیه بازدید صادق نجفی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از شهرک صنعتی و کارگاه های مبل و واحد های تولیدی شهرستان مرند، گفت: امروز با حضور مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران و نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی مقرر شد 60 هکتار به مساحت شهرک صنعتی شماره 1 مرند اضافه و همچنین 2 هکتار زمین نیز در این منطقه به ایجاد نمایشگاه دائمی چوب و صنایع مبل مرند اختصاص داده گردد.

نمایشگاه دائمی مبل مرند راه اندازی می گردد

وی اضافه نمود: برای برطرف مشکل مبل سازان شهرستان مرند که قطب فراوری مبل استان و شمالغرب کشور محسوب می گردد، با آنالیز سه پیشنهاد، منطقه فعالیت فعلی این مبل سازان که در منطقه جواش شهرستان مرند واقع شده است ساماندهی گردیده و در شهرک شماره 1 مرند نیز نمایشگاه دائمی مبل راه اندازی گردد.

معاون استاندار آذربایجان شرقی در ادامه توضیح داد: طی واگذاری زمین 10هکتاری از سوی مردم بخش یامچی جهت احداث ناحیه صنعتی مقرر شد این صورتجلسه در شورای برنامه ریزی استان و شهرستان مورد آنالیز قرار گرفته و در صورت تایید به مرحله اجرا درآید.

گرشاسبی در خصوص شهرک سرامیک شهرستان مرند نیز اعلام نمود: در حال حاضر 7 کارخانه در این شهرک فعالیت دارند که با تعهد مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران مقرر شد مسائل احداث کارخانه فراوری بتن سبک گازی حل گردد.

فرماندار ویژه مرند همچنین تاکید نمود: زیرساخت های لازم برای احداث کارخانه اختصاصی صنایع خاک چینی ایران در شهرک سرامیک شهرستان مرند تامین می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "نمایشگاه دائمی مبل مرند راه اندازی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه دائمی مبل مرند راه اندازی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید