مریم کاظمی پور: بسکتبال زیرساخت های فعالیت همگانی و قهرمانی را دارد

به گزارش وبلاگ سانا، مریم کاظمی پور می گوید بسکتبال به علت دارا بودن امکانات زیرساختی مناسب و بازیکنان مستعد در کشور به عنوان یک فرصت در نظر گرفته می گردد.

مریم کاظمی پور: بسکتبال زیرساخت های فعالیت همگانی و قهرمانی را دارد

به گزارش وبلاگ سانا، آخرین اردوی تیم ملی بسکتبال زنان ایران قبل از اعزام به رقابت های قهرمانی آسیا در دسته دوم در حال برگزاری است که امروز(سه شنبه) سیدرضا صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک، اعضای هیات اجرایی کمیته، مریم کاظمی پور معاون وزیر ورزش در امور زنان و مسوولان فدراسیون از این اردو بازدید کردند.

مریم کاظمی پور در حاشیه این مراسم گفت: بسکتبال جزو رشته هایی است که قدمت زیادی در ایران دارد اما به علت پوشش مد نظر ما، معضلاتی در تصویب و تایید آن داشتیم و مدتی طولانی بین حضور ورزشکاران بسکتبالیست کشورمان در عرصه های بین المللی وقفه افتاد.

او اضافه نمود: به بسکتبال به عنوان یک فرصت نگاه می کنیم چون از نظر زیرساختی که این رشته برای فعالیت در عرصه همگانی و قهرمانی احتیاج دارد، تقریبا جزو رشته هایی است که در کشور امکان آن وجود دارد. استعدادهای زیادی را در شهرستان ها و استان ها داریم که امیدواریم در آینده در اولویت قرار بگیرند. از طرف دیگر این رشته در المپیاد استعدادیابی کشور و طرح های وزارت ورزش صندلی ویژه ای دارد. در نتیجه این دلایلی است که بسکتبال می تواند یک پرش جدی در عرصه بین المللی داشته باشد. این دور از دسترس نیست، توانمندی و استعداد ما در این زمینه از قبل ثابت شده و به زودی خبرهای خوبی از بسکتبال زنان به جامعه هدیه خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "مریم کاظمی پور: بسکتبال زیرساخت های فعالیت همگانی و قهرمانی را دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مریم کاظمی پور: بسکتبال زیرساخت های فعالیت همگانی و قهرمانی را دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید