قدردانی استاندار خراسان شمالی از همراهی اتاق بجنورد در مهار کرونا

به گزارش وبلاگ سانا، رئیس اتاق بجنورد گفت: جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا در استان خراسان شمالی، با حضور ایرج حریرچی، معاون کل وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی برگزار شد و در این نشست محمدعلی شجاعی، استاندار خراسان شمالی از تلاش های بخش خصوصی استان و همراهی اتاق بجنورد در مقابله با بیماری کرونا قدردانی کرد.

قدردانی استاندار خراسان شمالی از همراهی اتاق بجنورد در مهار کرونا

سعید پورآبادی افزود: اتاق بجنورد از ابتدای شیوع ویروس کرونا ظرف کمتر از 48 ساعت با اقدامات جهاد گونه اقلام پزشکی و بهداشتی موردنیاز استان ازجمله دستکش، ماسک، لباس های ایزوله، شیلد، دستگاه های کمک تنفسی، تب سنج و محلول های ضدعفونی کننده به مراکز درمانی، بیمارستان ها، واحدهای تولیدی، اصناف و مردم و مناطق حاشیه شهر تهیه و توزیع و اهدا کردند.

او با بیان اینکه امروز کشور نیازمند اجماع و همبستگی تمام اقشار جامعه برای مقابله با شیوع ویروس کرونا است، گفت: بر این اساس اتاق بازرگانی با توجه به رسالت اجتماعی خود با همکاری استانداری و دستگاه های اجرایی استان به ویژه بخش خصوصی استان به منظور مقابله با پیامدهای اقتصادی و اجتماعی ویروس کرونا، تلاش کرد بخشی از تجهیزات پزشکی و بهداشتی موردنیاز بیمارستان ها و مراکز درمانی استان و مردم را مرتفع کند و این اقدامات تا مهار کامل این ویروس ادامه خواهد داشت.

رئیس اتاق بجنورد بر حضور همیشگی و پررنگ بخش خصوصی در بلایا و بحران های طبیعی همچون زلزله، سیل و ... تأکید کرد و بیان داشت: بحران کرونا تمام کشورهای دنیا را درگیر کرده است بنابراین حضور تمام قد بخش خصوصی تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی در مهار ویروس کرونا ضروری است.

منبع: اتاق بازرگانی ایران

به "قدردانی استاندار خراسان شمالی از همراهی اتاق بجنورد در مهار کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قدردانی استاندار خراسان شمالی از همراهی اتاق بجنورد در مهار کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید