فوتبال دنیا، ماسیمو کاررا: دیگر برای پیدا کردن جایگزین جان تری دیر گردیده است

به گزارش وبلاگ سانا، فوتبال دنیا - سرمربی ایتالیایی تیم فوتبال اسپارتاک مسکو از عدم عقد قرارداد با مدافع 37 ساله انگلیسی ابراز تاسف کرد.

فوتبال دنیا، ماسیمو کاررا: دیگر برای پیدا کردن جایگزین جان تری دیر گردیده است

به گزارش وبلاگ سانا و به نقل از اسپورت اکسپرس، ماسیمو کاررا در واکنش به منتفی شدن انتقال جان تری به تیم اسپارتاک مسکو 2 روز پیش از بسته شدن پرونده نقل وانتقالاتی این باشگاه گفت: البته ما به گزینه دیگری برای مرکز خط دفاعی احتیاج داریم اما الان دیگر پیدا کردن جایگزینی برای جان تری دیر گردیده است. بدین خاطر میان بازیکنان جوان و مستعد به جستجو می پردازیم.

سرمربی تیم فوتبال اسپارتاک مسکو اضافه کرد: جان تری را انتخاب نموده بودم زیرا مطمئن بودم ما را به خوبی تقویت می نماید. یاری او فقط به خط دفاعی نبود و در واقع با توجه به خصوصیت های شخصی و ذهنیت پیروزی به تمام تیم یاری می کرد. به هر ترتیب نیامدن جان تری به مسکو یک تراژدی نیست و در زندگی مسائل مهمتری وجود دارند.

ماسیمو کاررا درباره دلایل رد پیشنهاد تیم فوتبال اسپارتاک مسکو توسط جان تری می گوید: تصمیم او را درک می کنم و به انتخابش احترام می گذارم. جان تری می تواند بهتر از هر کسی دیگری شرایط خود را مورد ارزیایی قرار دهد و تصمیم بگیرد.

جان تری که جمعه گذشته با شرکت در آزمایش های پزشکی یک کلینیک خصوصی در رم، پایتخت ایتالیا مهیای عقد قرارداد نهایی با باشگاه اسپارتاک مسکو گردیده بود، پس از بازگشت به انگلیس قید حضور در لیگ برتر روسیه را زد. جان تری چهارشنبه شب با انتشار پیغامی ضمن قدردانی از پیشنهاد باشگاه اسپارتاک مسکو خاطرنشان کرد حضور در لیگ برتر فوتبال روسیه تصمیم درستی برای او در شرایط فعلی نیست و پس از مشورت با خانواده اش تصمیم به رد این پیشنهاد گرفت. این پیغام واکنش تند طرفداران اسپارتاک مسکو را نیز به دنبال داشت.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "فوتبال دنیا، ماسیمو کاررا: دیگر برای پیدا کردن جایگزین جان تری دیر گردیده است" امتیاز دهید

1 کاربر به "فوتبال دنیا، ماسیمو کاررا: دیگر برای پیدا کردن جایگزین جان تری دیر گردیده است" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، ماسیمو کاررا: دیگر برای پیدا کردن جایگزین جان تری دیر گردیده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید