فوتبال جهان، تیبو کورتوا: مراسم فیفا دلیل باخت مان به سویا نبود

به گزارش وبلاگ سانا، فوتبال جهان - تیبو کورتوا می گوید دلیل باخت سنگین تیمش در خانه سویا، شرکت او و هم تیمی هایش در مراسم معرفی بهترین بازیکن فیفا نبوده است.

فوتبال جهان، تیبو کورتوا: مراسم فیفا دلیل باخت مان به سویا نبود

به گزارش وبلاگ سانا، در حالی که برخی رسانه ها باخت 3 بر صفر بامداد امروز (پنجشنبه) رئال مادرید در خانه سویا در هفته ششم لالیگا را به عدم تمرکز بازیکنان این تیم روی کارشان در نتیجه حضور در مراسم بهترین های فیفا در لندن نسبت داده اند، تیبو کورتوا نظر دیگری دارد.

کورتوا که دروازه اش سه بار توسط آندلسی ها باز شد، درباره دلیل باخت تیمش گفت: ما ناراحتیم. بارسا باخت و به همین دلیل برای ما خیلی مهم بود که بازی مان را ببریم. گل های سویا نتیجه اشتباهات خودمان بود. در نیمه اول آنها با انسجام بیشتری نسبت به ما بازی کردند. من فکر می کنم در گل هایی که خوردیم، عامل بدشانسی هم تأثیرگذار بود. ما می خواستیم به بازی برگردیم اما عملکرد خوب دروازه بان حریف مانع شد. بعد از آن هم گل ما توسط کمک داور ویدئویی مردود شد. بازی سختی بود و حالا چاره ای نیست جز اینکه به کارمان ادامه دهیم.

دروازه بان بلژیکی رئال مادرید اضافه نمود: نباید برای این باخت، مراسم فیفا در لندن را بهانه کنیم. ما به خوبی تمرین می کنیم و برای بازی آماده بودیم. بردن یک جایزه انگیزه شما را برای نشان دادن اینکه چه بازیکنی هستید نمی گیرد بلکه به شما انگیزه می دهد که به کارتان ادامه دهید و ثابت کنید که لیاقت آن را داشته اید. ما دنبال بهانه نیستیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "فوتبال جهان، تیبو کورتوا: مراسم فیفا دلیل باخت مان به سویا نبود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال جهان، تیبو کورتوا: مراسم فیفا دلیل باخت مان به سویا نبود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید