آغاز فاز دوم احیای آب انبار سقایی بهشهر

به گزارش وبلاگ سانا، میراث آریا/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده و گزارش های منتشر شده، آغاز فاز دوم احیای آب انبار سقایی بهشهر صورت می گیرد.

آغاز فاز دوم احیای آب انبار سقایی بهشهر

مهدی ایزدی ضمن قدردانی از اعضای شورای اسلامی شهر بهشهر در تخصیص اعتبار 700 میلیون ریالی و قدردانی از همکاری شهردار بهشهر جهت اهتمام جدی احیای این آب انبار گفت: آب انبار سقایی در نوع خود کم نظیر است پس از بازسازی، جز محدود آب انبارها در شرق مازندران خواهد بود که در دسترس و بازدید جهانگردان قرار میگیرد.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، جهانگردی و صنایع دستی مازندران از شهرستان بهشهر به عنوان یکی از پرجاذبه ترین منطقه ها جهانگردی شرق مازندران یاد کرد و اضافه کرد: بجز باغ عباس آباد بهشهر که در فهرست آثار جهانی به ثبت رسیده، جاذبه های تاریخی و جهانگردی زیادی در این شهر وجود دارد که به درستی معرفی نشده اما می تواند جاذب جهانگرد باشد.

او بعلاوه به صنایع دستی فاخری چون گلیمچه متکازین بهشهر به عنوان یک محصول جهانگردی شهر اشاره نمود و گفت: امیدواریم با همکاری و تعامل خوب شهرداری ها و اعضای شورای شهر بتوانیم با بازسازی تمامی آثار تاریخی این ظرفیت های شاخص استان را دوباره احیا نموده و در اختیار مردم قرار دهیم.

منبع: همگردی

به "آغاز فاز دوم احیای آب انبار سقایی بهشهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آغاز فاز دوم احیای آب انبار سقایی بهشهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید