خاندوزی: 80 درصد مجوز های کسب و کار بازنگری و شفاف شد

به گزارش وبلاگ سانا، وزیر اقتصاد با بیان اینکه 80 درصد از 1280 مجوز کسب و کار بازنگری و شفاف شده است، گفت: وزارت اقتصاد، وزارت صمت، وزارت جهاد کشاورزی، وزارت نفت، وزارت تعاون تقریبا و دستگا های تابعه به شکل 100 درصد به درگاه ملی مجوهاز متصل شده اند.

خاندوزی: 80 درصد مجوز های کسب و کار بازنگری و شفاف شد

به گزارش گروه مالی وبلاگ سانا، سید احسان خاندوزی امروز در ارتباط تصویری با خبر ساعت 14 سیما اظهارداشت: امروز که با شما صحبت می کنیم اولا 1280 مجوز به عنوان تعداد قطعی مجوزهای صادره از طرف دستگاه های اجرایی کشور به طور کامل پرونده آن بسته شده برای این مجوزها بیش از 80 درصد تک تک مجوزها در هیات مقررات زدایی و پیش جلسات آن کاملا شرایط شفاف و دقیق و غیرقابل تفسیر با حذف امضاهای طلایی اتفاق افتاده است.

وی با بیان اینکه اکثریت قاطع دستگاه های اجرایی کشور همکاری کردند، اضافه نمود: امروز خیلی خوشحالم که این خبر رو اعلام کنم که اتفاقی که سال های سال به طور می انجامید، با دستور آقای رئیس جمهور و همکاری خوب مدیران کشور در مرحله شفاف سازی مجوزها اتفاق افتاده است.

وزیر اقتصاد گفت: در مرحله اتصال به سامانه مجوزها آنجا هم چند دستگاه پیشرو داریم که به صورت 100 درصد حکم قانون رعایت شده است. وزارت اقتصاد، وزارت صمت، وزارت جهاد کشاورزی، وزارت نفت، وزارت تعاون تقریبا و دستگا های تابعه به شکل 100 درصد متصل شده اند.

وی ادامه داد: باقی دستگاه ها مسائل فنی داشتند که باید برنامه نویسی سامانه خودشان را تغییر می دادند اتصال لینک های سامانه ها رخ می داد و امیدوار هستم تا 15 روزی که به روز اجرایی شدن قانون به جای مانده است، بتوانیم خبر خوب و یاری کننده ای به تولیدکنندگان و کارآفرینانی که مدت ها در صف دریافت مجوز می ماندند، بدهیم.

خاندوزی توضیح داد: بعضی دستگاه ها مانند وزارت آموزش و پرورش مسائل جدی در این حوزه دارد و در بیرون از دولت شهرداری تهران کوشش های خوبی انجام داده اما سرعت آن به نحو مطلوب نیست. امیدواریم در مهلت 15 روز به جای مانده سایر دستگاه ها هم به این سامانه متصل شوند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "خاندوزی: 80 درصد مجوز های کسب و کار بازنگری و شفاف شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خاندوزی: 80 درصد مجوز های کسب و کار بازنگری و شفاف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید