جزئیات جلسه کمیسیون انرژی مجلس ، اردکانیان به کمیسیون می آید

به گزارش وبلاگ سانا، سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از حضور وزیر نیرو در جمع اعضای این کمیسیون اطلاع داد.

جزئیات جلسه کمیسیون انرژی مجلس ، اردکانیان به کمیسیون می آید

مالک شریعتی نیاسر سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در مصاحبه با خبرنگار پارلمانی وبلاگ سانا، درباره جلسه دیروز یکشنبه این کمیسیون گفت: جلسه دیروز کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با دستور جلسه استماع گزارش مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی درباره حوزه انرژی کشور نفت، گاز و پتروشیمی شروع شد.

وی ادامه داد: در این جلسه یکی از کارشناسان برجسته مرکز پژوهش ها گزارشی که حاصل جمع بندی این مرکز بود را ارائه کرد و آخرین شرایط میزان ذخایر، فروش و درآمد ها در حوزه انرژی، شرایط پالایشگاه ها و پتروشیمی و بخش ها و سرفصل های مختلف انرژی را بیان نمود.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس گفت: البته در جلسه بحث های کارشناسی دقیقی صورت گرفت. بعضی از اعضا انتقاداتی را به گزارش مطرح کردند و تلقی جمع این بود که گزارش ارائه شده گزارش اولیه است و با توجه به نظرات اعضای کمیسیون گزارش نیازمند تدقیق بیشتر و تکمیل و دقت نظر بیشتری است تا نهایی گردد و قابلیت استفاده در جلسات مختلف را پیدا کند.

شریعتی در خاتمه بیان داشت: همچنین جلسه بعدی کمیسیون انرژی سه شنبه 10 صبح با حضور وزیر نیرو در مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد و اردکانیان در جمع اعضای کمیسیون انرژی حاضر می گردد و ضمن ارائه گزارش اولیه از حوزه وزارت نیرو جوابگوی سوالات اعضای کمیسیون خواهند بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "جزئیات جلسه کمیسیون انرژی مجلس ، اردکانیان به کمیسیون می آید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات جلسه کمیسیون انرژی مجلس ، اردکانیان به کمیسیون می آید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید