تغییر در برنامه قرعه کشی های لیگ قهرمانان اروپا، انجام سه قرعه کشی در یک روز

به گزارش وبلاگ سانا، اتحادیه فوتبال اروپا روال قرعه کشی بازی های مراحل پایانی لیگ قهرمانان را تغییر داد.

تغییر در برنامه قرعه کشی های لیگ قهرمانان اروپا، انجام سه قرعه کشی در یک روز

به گزارش وبلاگ سانا، طبق اعلام سایت یوفا بر خلاف فصول گذشته که بازی های هر یک از مراحل حذفی لیگ قهرمانان اروپا به صورت جداگانه و پس از خاتمه بازی های مرحله قبل صورت می گرفت، در فصل جاری قرعه کشی دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی و نیمه نهایی به صورت یکجا انجام می گردد.

تا کنون صعود 4 تیم تاتنهام، آژاکس، پورتو و منچستریونایتد به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا قطعی شده است و از میان تیم های اتلتیکو مادرید، یوونتوس، بارسلونا، لیون، بایرن مونیخ، لیورپول و منچسترسیتی، شالکه 4 تیم دیگر هم صعود خواهند کرد.

قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا روز آدینه هفته جاری (24 اسفند ماه) برگزار می گردد اما یوفا سال جاری میخواهد که جهت صعود به فینال را هم همزمان با قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی معین کند. همچنین فیفا در همان روز قرعه کشی مربوط به معین تیم های میزبان و میهمان بازی فینال را هم انجام خواهد داد. فینال این دوره از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در استادیوم واندا متروپولیتانوی شهر مادرید برگزار می گردد.

در قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی و نیمه نهایی لیگ قهرمانان، هیچ محدودیتی برای رویارویی تیم های صعود کننده وجود نخواهد داشت و نمایندگان یک کشور هم می توانند با یکدیگر روبه رو شوند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "تغییر در برنامه قرعه کشی های لیگ قهرمانان اروپا، انجام سه قرعه کشی در یک روز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تغییر در برنامه قرعه کشی های لیگ قهرمانان اروپا، انجام سه قرعه کشی در یک روز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید