بیرانوند، اصلی ترین گزینه پرسپولیس برای دروازه

به گزارش وبلاگ سانا، خبرگزاری خبرنگاران- کادرفنی پرسپولیس به جز علیرضا بیرانوند دوست ندارد گلر دیگری را جذب کند.

بیرانوند، اصلی ترین گزینه پرسپولیس برای دروازه

به گزارش وبلاگ سانا، مهار یک پنالتی از سوی علیرضا حقیقی در بازی با استقلال کافی بود تا طی 48 ساعت اخیر زمزمه هایی در خصوص جذب این گلر برای فصل آینده از سوی پرسپولیس در فضای مجازی منتشر گردد. حتی بعضی سایت های خبری نیز مدعی شده اند یحیی بی میل نیست با توجه به این که دیگر اعتقادی به حامد لک ندارد، حقیقی را به پرسپولیس برگرداند.

اما خبرهای موثق دریافتی حکایت از آن دارد سرمربی پرسپولیس نه اعتقادی به جذب علیرضا حقیقی دارد و نه در پی گزینه هایی چون پیغام نیازمند و محمدرضا اخباری است. یحیی معتقد است نمی تواند حساب چندانی روی حقیقی باز کند و از سوی دیگر فکر می نماید برای جذب اخباری و نیازمند باید دردسرهای زیادی را پشت سر بگذارد پس بهتر است این دردسرها را برای جذب علیرضا بیرانوند به جان بخرد چرا که اعتقاد زیادی دارد که بیرانوند با فاصله برترین گلر فوتبال ایران است. از این رو نباید شایعاتی که پیرامون جذب حقیقی و بقیه گلرهای دیگری که در بعضی رسانه ها و فضای مجازی منتشر می گردد را جدی گرفت چرا که هدف یحیی گل محمدی توافق نهایی با بیرانوند و جذب دوباره این دروازه بان است.

رضا بیرانوند که حالا در توییتر نیز به جمع کاربران فعال پیوسته، با انتشار تصویری از خود به همراه یحیی گل محمدی، هرگونه اختلاف با او را تکذیب کرد. این توییت پس از آن منتشر شد که یکی از وب سایت های خبری اعلام نموده بود بیرانوند شرط حضورش در پرسپولیس را جدایی یحیی گل محمدی عنوان نموده است.

این البته اولین باری نیست که بیرانوند به خبری درباره انتقالش به پرسپولیس واکنش نشان می دهد. چند ماه پیش و زمانی که ورزش سه در یک تحلیل نوشته بود که باتوجه به رقابت این دروازه بان با نیازمند و عابدزاده برای بازی در تیم ملی، شاید به خاطر لژیونر بودن این دو، بیرانوند هم ترجیح بدهد سال منتهی به جام جهانی را در خارج از ایران سپری کند؛ تحلیلی که با واکنش تند و منفی بیرانوند روبرو شد.

این در حالی است که گلر شماره یک سابق پرسپولیس پس از حضور در آنتورپ و بوآویشتا، به اهداف موردنظر خود در فوتبال اروپا نرسیده و شایعات پیرامون بازگشتش به پرسپولیس وجود دارد؛ خصوصا اینکه سرخپ وشان این فصل با مشکلاتی در خط دروازه روبرو بوده اند و بیرانوند هم همواره خود را به عنوان یک آلترناتیو حفظ نموده است.

او البته اولین کسی نیست که پس از حضور کوتاه یا طولانی مدت در خارج از کشور، به حضور دوباره در پرسپولیس تمایل نشان می دهد. در سال های گذشته قرمزها به مقدار دو تیم کامل و حتی بیشتر لژیونر داشته که بعد از حضور پیروز یا ناپیروز، به پیشنهاد بازگشت، پاسخ مثبت داده اند و شاید بیرانوند نفر بعدی باشد؛ دروازه بانی که می تواند گلر شماره یک تیم منتخب لژیونرهای بازگشته قرمزها را تصاحب کند.

اگر پرسپولیس پیشنهاد بدهد چطور؟ چه جوابی می دهی؟ قرارداد قرضی من با بواویشتا انتها فصل تمام می گردد اما دو سال دیگر با آنتورپ قرارداد دارم. البته سال دومش توافقی است. تا جایی که من می دانم آنتورپ با توجه به اینکه احتمالاً در جام جهانی شرکت می کنم، می خواهد روی من سرمایه گذاری کند تا درآمدزایی کند. بنابراین یک راه حل باقی می ماند. من قراردادم را هم یک سال دیگر با آنتورپ تمدید کنم و با انتقالی قرضی به یک تیم دیگر بروم. با این شرایط نه به تیمی که مرا جذب می نماید فشار می آید و نه آنتورپ مرا برای همواره از دست می دهد.

نگفتی جوابت به پیشنهاد رسمی و احتمالی پرسپولیس چیست؟ من الان در اروپا 2، 3 پیشنهاد دارم. با یکی از آنها هم جلساتی برگزار نموده ام. نمی توانم ریسک کنم و باید مشورت بیشتری انجام بدهم. نباید چشمم را ببندم و با تیم های اروپایی قرارداد امضا کنم. اروپایی ها یک مثالی دارند که می گویند وقتی وارد میدان جنگ می شوی، نباید مادر مادر کنی. نمی خواهم قراردادی ببندم و بعد بگویم ای خدا، چه شرایطی رقم خواهد خورد. پرسپولیس اما اگر پیشنهاد بدهد، اولویت من امضای قرارداد با این تیم است. امیدوارم اتفاقات خوب بیفتد و سال آینده برترین تصمیم را برای ادامه فوتبالم بگیرم.

بگذارید یک حرفی بزنم. سال جام جهانی برای من خیلی مهم است و به قول اسکوچیچ باید جایی باشم که کامل بازی کنم. با این کار هم به خودم یاری می کنم و هم به تیم ملی. این اتفاقی است که باید برای من بیفتد. در این دو سال 20، 30 درصد از بازی های باشگاهی را انجام داده ام. در آنتورپ 12، 13بار در ترکیب قرار گرفتم و در بواویشتا هم 9 یا 10 بار در ارنج حضور داشته ام. البته اینجا اگر مصدوم نمی شدم خیلی بیشتر هم بازی می کردم. چون وقتی آسیب دیدم، دروازه بان دیگرمان آمد، خوب ظاهر شد و جایگاه خودش را تثبیت کرد. فصل بعد برای من خیلی اهمیت دارد. باید جایی باشم که از لحاظ روحی- روانی مسئله ای برایم پیش نیاید و البته بازی هم بکنم. واقعیتش هنوز تصمیمی درباره آینده ام نگرفته ام. نه کسی از پرسپولیس با من تماس گرفته و نه مذاکره ای صورت گرفته. آرزوی هر بازیکنی است که در پرسپولیس بازی کند، بخصوص من که همواره این تیم را از صمیم قلب دوست داشتم. 4 هفته دیگر از بازی های بواویشتا در پرتغال به جای مانده و امیدوارم در انتها فصل بتوانم برترین تصمیم را بگیرم.

منبع: خبرگزاری آریا

به "بیرانوند، اصلی ترین گزینه پرسپولیس برای دروازه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیرانوند، اصلی ترین گزینه پرسپولیس برای دروازه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید