بهره برداری از 272 پروژه بخش کشاورزی استان اصفهان

به گزارش وبلاگ سانا، خبرنگاران/اصفهان رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان گفت: در دهه فجر سال جاری، 272 پروژه بخش کشاورزی در استان اصفهان به بهره برداری می رسند که از نظر گستردگی و تنوع نیز شرایط مناسبی دارند.

بهره برداری از 272 پروژه بخش کشاورزی استان اصفهان

مهرداد مرادمند با اعلام این خبر، اظهار کرد: با بهره برداری از این پروژه ها، زمینه ایجاد اشتغال بیش از 830 نفر و ثبیت اشتغال بیش از 520 نفر فراهم خواهد شد و یاری شایانی به افزایش سطح کمی و کیفی فراوریات بخش کشاورزی استان اصفهان خواهد داشت.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان اضافه نمود: بخش عمده تامین اقتصادی اجرای این پروژه ها به وسیله بخش خصوصی صورت گرفته و این موضوع نشان دهنده استقبال سرمایه گذاران از حضور در این بخش است، در مجموع این 272 پروژه با اعتباری بالغ بر 7494392 میلیون ریال به بهره برداری خواهند رسید که از این مقدار 5 میلیون و 207 هزار و 578 ریال آورده شخصی، یک میلیون و 526 هزار و 819 ریال از محل تسهیلات بانکی و 759 هزار و 995 ریال از اعتبارات دولتی تامین شده است.

به وبلاگ سانا و به نقل از جهاد کشاورزی استان اصفهان، وی گفت: خوشبختانه توزیع پروژه ها در سطح استان مناسب است و کوشش می گردد به تمام زیرمجموعه های بخش کشاورزی توجه گردد.

مرادمند تاکید نمود: سازمان جهاد کشاورزی همیشه کوشش می نماید در راستای یاری به فراوریکنندگان این بخش قدم بردارد، بنابراین باتمام توان برای برطرف موانع فراوری و تامین امنیت غذایی استان و کشور، فعالیت می کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "بهره برداری از 272 پروژه بخش کشاورزی استان اصفهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهره برداری از 272 پروژه بخش کشاورزی استان اصفهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید