برنامه خاص تانک ایرانی برای فتح پاریس

به گزارش وبلاگ سانا، کامران قاسم پور گفت: به اردوی تمرینی تیم ملی کشتی آزاد دعوت شدم، اما نامم در لیست اعزام به مسابقات رنکینگ دار کرواسی نیست. کادر فنی و فدراسیون برای اعزام من تصمیم جداگانه دارند و قرار است تا پیش از شروع سال تازه اعلام گردد. تابع دستورات کادر فنی هستم و هر تصمیمی بگیرند تبعیت خواهم کرد. البته باید بعد از اردو های تیم ملی کشتی به اردوی تیم بانک شهر بروم و قرار است با این تیم در جام باشگاه های دنیا شرکت کنم.

برنامه خاص تانک ایرانی برای فتح پاریس

دارنده 2 مدال طلای پیکار های دنیای با اشاره به احتمال حضور وی در المپیک 2024 پاریس، توضیح داد: همه دوست دارند المپیک را تجربه نمایند و من نیز از این قاعده مستثنی نیستم. برای رسیدن به المپیک برنامه دارم. المپیک آوردگاه بزرگ و نهایت آرزوی هر ورزشکاری است. البته برای رسیدن به پاریس احتیاج به تغییر وزن دارم و باید به یکی از اوزان 86 یا 97 کیلوگرم بروم.

عضو تیم ملی کشتی آزاد ایران ادامه داد: در صحبت های علیرضا دبیر رییس فدراسیون و احسان امینی مربی تیم ملی بحث تغییر وزن من مطرح شده و آن را به بعد از رقابت های دنیای 2023 بلگراد موکول کردند. خودم باید تصمیم نهایی را بگیرم. من نیز با مشورت کادر فنی و بزرگان کشتی این کار را انجام خواهم داد. تغییر وزن کار راحتی نیست، اما می توانم با یک برنامه کارشناسی شده آن را با کمترین آسیب ممکن انجام دهم.

کامران قاسم پور ملی پوش کشتی آزاد ایران در مسابقات قهرمانی سال های 2021 و 2021 پیروز به کسب مدال طلا وزن 92 کیلوگرم شد. وی در سال 2022 و در دنیای بلگراد با شکست جی دن کاکس آمریکا به یکی از قدرت های نوظهور دنیا کشتی تبدیل شد. قاسم پور در سال 2021 کاکس را در نیمه نهایی شکست داد و در ملاقات نهایی نیز پیروز شد مقابل ماگومد قربان اف از روسیه با نتیجه 8 بر 4 به پیروزی برسد و نخستین طلای دنیای خود را ضرب.

قاسم پور در صورت حضور در وزن 86 کیلوگرم باید در چرخه انتخابی مصاف سختی با حسن یزدانی نابغه کشتی ایران و دنیا داشته باشد. در وزن 86 کیلوگرم بعلاوه دیوید تیلور آمریکایی و آتور نایفنوف روس حضور دارند.

در صورت حضور قاسم پور در وزن 97 کیلوگرم وی ابتدا باید از سد مدعیانی مانند مجتبی گلیچ، محمدحسین محمدیان و امیرعلی آذرپیرا بگذرد و در ادامه برای فتح سکوی پاریس به طور حتم عبدالرشید سعدالله یف تانک روس ها و کایل اسنایدر نابغه کشتی آمریکا در وزن 97 کیلوگرم حریفان سرسختی برای او خواهند بود. ضمن آنکه قاسم پور در فینال جام دنیای 2022 در آمریکا مقابل میزبان، برای نخستین مرتبه در وزن 97 کیلوگرم حضور یافت و برابر اسنایدر تن به شکست داد.

منبع: فرارو

به "برنامه خاص تانک ایرانی برای فتح پاریس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه خاص تانک ایرانی برای فتح پاریس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید