بازیکنی از استقلال جدا نمی شود، یک ورزشگاه سرمایه جدید باشگاه شد

به گزارش وبلاگ سانا، احمد سعادتمند عصر امروز شنبه به ارائه گزارش اقدامات اجرا شده در باشگاه استقلال از از 16 اردیبهشت تا 16 خرداد پرداخت و تاکید کرد برای فصل آینده هیچ بازیکنی از استقلال جدا نخواهد شد و سرمایه های این تیم ارزان فروخته نخواهند شد. مشروح صحبت های مدیرعامل باشگاه استقلال به شرح زیر است:

بازیکنی از استقلال جدا نمی شود، یک ورزشگاه سرمایه جدید باشگاه شد

فعالیت در رشته های غیرفوتبالی

در این مدت تلاش کردیم تیم بزرگ استقلال را به سمت باشگاه شدن پیش ببریم. در این راستا برنامه ریزی خوبی انجام شده و قصد داریم در رشته های غیرفوتبالی هم فعالیت داشته باشیم. مضاف بر اینکه هدف مان این است که در کنار ورزش آقایان، ورزش بانوان را هم به طور جدی پیگیری کنیم. اقدامات خوبی در این زمینه انجام شده است که بزودی اطلاع رسانی خواهیم کرد.

تکریم هواداران و پیشکسوتان استقلال

ما بنا داریم از طریق معاونت مالی هر هفته از تعدادی هواداران خاص خودمان که سال ها کنار باشگاه بودند و اتفاقی برایشان رخ داده است را به باشگاه دعوت کنیم و در خدمت شان باشیم. بخش دوم این موضوع به تکریم پیشکسوتان اختصاص دارد. از شروع این هفته این کار را شروع کردیم و روز دوشنبه خدمت اولین عزیزی خواهیم رفت که ببینید چقدر برای این باشگاه زحمت کشیده است. بر ما واجب است که به سراغ پیشکسوتان برویم. احترام این پیشکسوتان بر ما واجب است و در بازی ها و سفرها هم در خدمت این عزیزان خواهیم بود.

خبر خوب برای هواداران

خوشبختانه با تلاشی که از سوی بخش حقوقی باشگاه صورت گرفت و حمایتی که وزارت ورزش و اداره کل ورزش تهران صورت دادند ما ورزشگاه مرغوبکار را به مراحل نهایی رساندیم و آماده امضا صورتجلسه تغییر و تحول هستیم. این ورزشگاه با ارزش ریالی بالا به سرمایه های باشگاه اضافه خواهد شد که می تواند سرمایه بزرگی برای باشگاه استقلال باشد. در هفته آینده خبرهای بهتری را در مورد کمپ ناصر حجازی خواهیم داد.

هیچ بازیکنی را ارزان نخواهیم فروخت

تمام تلاشمان را خواهیم کرد که سرمایه های باشگاه استقلال را حفظ کنیم. برای فصل آینده با نظر کادر فنی بازیکنان و سرمایه های اصلی تیم را حفظ خواهیم کرد. قصد فروش هیچ بازیکنی را نداریم و به خاطر مسائل مالی سرمایه های باشگاه را ارزان نخواهیم فروخت و از همه سرمایه های باشگاه حمایت خواهیم کرد.

مشکل زمین تمرین نخواهیم داشت

الان دو زمین چمن استاندارد داریم که قابلیت تمرین استاندارد را داریم. یک سالن بدنسازی رایگان را هم به طور کامل در اختیار بازیکنان استقلال قرار دادیم. در بخش پشتوانه ای الان دغدغه ای نخواهیم داشت. این فرایند تا تیرماه سال 1400 ادامه خواهد داشت. تلاشمان این است که بتوانیم این زیر ساخت ها را در ورزشگاه های مربوط به خود استقلال انجام دهیم. هدف ما این است که کاری کنیم که سال آینده دیگر زمین و سالن بدنسازی و استخر اجاره ای نداشته باشیم و همه این موارد برای خود استقلال باشد.

تمبر یادبود برای استقلالی ها

پس از نشست هایی که با معاونان وزارت ارتباطات داشتیم در تلاش هستیم که تمبرهای اختصاصی برای ورزشکاران و پیشکسوتان باشگاه داشته باشیم. این تمبر ماحصل مجموعه یادگاری برای هواداران استقلال در سراسر کشور خواهد بود. تفاهم نامه این بخش هم این هفته به امضا خواهد رسید.

ترکیب هیات مدیره این هفته تکمیل می شود

این هفته در هیات مدیره اتفاقات خوبی صورت خواهد گرفت و هیات مدیره با حضور افرادی که مالی هستند و می توانند به باشگاه کمک کنند با رعایت موارد قانونی ترکیب را کامل خواهیم کرد.

ماجرای پرداخت به پادوانی

با نقص عضوی که برای پادوانی صورت گرفت تلاش کردیم که بدهی باشگاه به وی را پرداخت کنیم. پیگیر حساب بانکی ایشان شدیم و از طریق بخش بین الملل فدراسیون فوتبال مکاتبات لازم صورت گرفت و یک صد هزار دلار را از محل درآمدهای بازیکنان در جام جهانی برای این مورد در نظر گرفته شد. ما و فدراسیون فوتبال این تاییدیه را به فیفا دادیم که این پرداخت صورت بگیرد اما از طرف پادوانی این تاییدیه صورت نگرفته است. امیدواریم ایشان هم این کار را تایید کند تا ما از دین این بازیکن خارج شویم.

نمایش آنلاین فیلم برای هواداران

در انتهای این هفته فیلم آبی به رنگ آسمان را به صورت آنلاین در اختیار هواداران قرار خواهیم داد. بیش از 80 درصد هواداران این فیلم مستند را ندیده اند. طی مذاکراتی که داشتیم این فیلم به صورت آنلاین برای همه هواداران پخش خواهد شد. در این اقدام نفع باشگاه استقلال هم در نظر گرفته خواهد شد.

آکادمی استقلال هیات امنایی می شود

هیات امنایی را برای آکادمی تشکیل خواهیم داد که متشکل از 7 پیشکسوت باشگاه خواهد بود. در جلسه ای که خواهیم داشت اساسنامه و آیین نامه و شرح وظایف آکادمی معین خواهد شد و گواهی های لازم به بازیکنان داده خواهد شد. چارچوب کاملی برای آکادمی و مدارس فوتبال استقلال خواهیم بست. این اتفاق در شرق، غرب، شمال و جنوب کشور رخ خواهد داد و از پیشکسوتان باشگاه استقلال در این مناطق استفاده خواهیم کرد. امیدواریم فضای امنی را به وجود بیاوریم تا خانواده ها با خیالی آسوده فرزندان خود را به ما بسپارند.

با کسی عقد اخوت نبسته ایم

همانطور که قبلاً گفته بودیم از قبل با کسی هماهنگ نکرده بودیم که چه کسی در چه مسئولیتی قرار بگیرد. با هر عزیزی همکاری کنیم چند ماه فعالیت او را بررسی خواهیم کرد و اگر اثربخش باشد با او ادامه خواهیم داد. این موضوع را در مورد کارگزار هم رعایت کردیم و پس از مذاکره با چند کارگزار در نهایت قرارداد بستیم. با هیچکس عقد اخوت نبسته ایم و هرکسی اثرگذار باشد با او ادامه همکاری خواهیم داد.

مشکل حل نشود شفاف سازی می کنیم

در مورد کارگزار قبلی مذاکراتی انجام شده و قرار است در چند روز آینده مشکل ما با این کارگزار رفع شود. امیدواریم مشکل حل شود در غیر این صورت مجبوریم برخی شفاف سازی ها را انجام دهیم.

کارهایی که انجام شده جزو وظایف هر باشگاهی است و امیدوارم بتوانیم اقدامات بیشتری انجام دهیم. باشگاه حرفه ای شرایطی دارد که باید انجام شود. هواداران باید کارهای خوب را لمس کنند. قول دادیم که با هواداران صادق باشیم و روی این اعتقاد ایستاده ایم.

مدعی قهرمانی هستیم

در بخش فنی هم باید بگویم که ما مدعی قهرمانی هستیم و به کمتر از این هم راضی نیستیم. در تمرینات هم می بینم که بازیکنان و کادر فنی چقدر خوب و با انگیزه تمرین می کنند. امیدوارم این اتفاق هم برای باشگاه استقلال رقم بخورد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "بازیکنی از استقلال جدا نمی شود، یک ورزشگاه سرمایه جدید باشگاه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیکنی از استقلال جدا نمی شود، یک ورزشگاه سرمایه جدید باشگاه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید