انتقادی علیه فدراسیون والیبال نداشته ام

به گزارش وبلاگ سانا، رئیس فدراسیون والیبال در مصاحبه ای حمله ای تند به منتقدانش داشت. نام علیرضا نادی ملی پوش اسبق تیم ملی والیبال هم در میان منتقدان آورده و در رسانه منتشر شد.

انتقادی علیه فدراسیون والیبال نداشته ام

علیرضا نادی در تبادل نظر با وبلاگ سانا در واکنش به حواشی پیش آمده پیرامون نامش به نام یکی از منتقدان فدراسیون گفت: هر کسی مسئول حرکت خودش است. نقد و آنالیز می توانم انجام دهم و وابسته به کسی نیستم. اما در این برهه زمانی هیچ نقدی نسبت به عملکرد فدراسیون نداشته ام. در شرایط حاضر کار فدراسیون والیبال بد نبوده است. اگر خبرنگاری صدایی از من دارد که این اظهارات را رد می نماید اعلام کند. من هیچگاه نظرم با بهنام محمودی در یک راستا نبوده است.

وی تاکید نمود: بهنام محمودی اگر انتقاد می نماید از جانب خودش است. در پاسخ به داورزنی نباید نام من آورده گردد چرا که من هیچ نقشی نداشته ام.

ملی پوش اسبق والیبال ادامه داد: چرا باید چشممان را بر روی همه چیز ببندیم؟ تیم ملی والیبال در حالی در مسابقات قهرمانی آسیا قهرمان شد که 5 بازیکن اصلی این تیم حضور نداشته اند و 5 بازیکن جوان جایگزین شدند و به قهرمانی رسیدند. نباید چشممان را بر روی اینها ببندیم. تیم نوجوانان هم با تعدادی بازیکن کم تجربه نام سوم دنیا را به دست آورد. اگر انتقادی می کنیم باید انتقاد درست باشد. تیم ملی قهرمان آسیا شد. نقدهای ما باید سازنده باشد.

نادی در خاتمه تاکید نمود: هر جا لازم بوده است انتقاد نموده ام اما هیچگاه بیجا صحبت نمی کنم. در حال حاضر با جوانانی قهرمانی آسیا شده ایم که صد درصد تضمین می کنم آنها می توانند در مسابقات لیگ ملت های سال آینده نتایج خیلی بهتر از دوره قبل را به دست آورند. متأسفانه محمودی از جانب من صحبت کرد. من اصلاً چنین صحبت هایی ننموده ام قطعاً اگر لازم باشد از مراجع قانونی پیگیری این را خواهم کرد که چرا بعضی از رسانه ها و وبلاگ سانا نام من را بدون تحقیق در خبرهایشان به نام منتقد آوردند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "انتقادی علیه فدراسیون والیبال نداشته ام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقادی علیه فدراسیون والیبال نداشته ام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید