اختصاص450وام به مددجویان کمیته امدادشهرستان های هشترود وچاراویماق

به گزارش وبلاگ سانا، سید حمزه امینی ظهر امروز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگاران گفت: هشترود و چاراویماق بعد از گذشت 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی به آبادانی مورد نظر مردم منطقه نرسیده و این امر نیازمند توجه بیشتر دولتمردان هست.

اختصاص450وام به مددجویان کمیته امدادشهرستان های هشترود وچاراویماق

وی اعلام کرد: در سفر اخیر رئیس کمیته امداد کشور مقرر شد به هر کدام از ادارات کمیته امداد این دو شهرستان مبلغ یک میلیارد تومان جهت رسیدگی هر چه بهتر به مدد جویان پرداخت گردد.

امینی از اختصاص 450 مورد وام به مدد جویان کمیته امداد شهرستان های هشترود و چاراویماق اطلاع داد.

وی اضافه نمود: 1620 هکتار از زمین های کشاورزی پایاب سد سهند به آبیاری مکانیزه تجهیز شده اند و در سال آینده تمامی فازهای پنج گانه پایاب این سد با مشارکت کشاورزان و با استفاده از وام های بلاعوض هفت میلیون تومانی برای هر هکتار و با وام با درصد کم به بهره برداری خواهد رسید.

وی اظهار کرد: پرداخت خسارت به سیل زدگان سال 95، اختصاص 12 میلیارد تومان اعتبار به شهرداری برای مسیر گشایی سال آینده در هشترود، ساخت و تجهیز درمانگاه تامین اجتماعی، ایجاد اورژانس اجتماعی، اختصاص یک میلیارد تومان برای تملک اطراف مسجد جامع و ساخت اتوبان هشترود به مراغه از جمله اقداماتی هست که مجلس برای توسعه هشترود انجام داده است.

امینی اضافه نمود: با کوشش شهرداری هشترود چهره شهر در طول یک سال اخیر دگرگون شده و نهضت آسفالت در هشترود در بهترین صندلی واقع شده است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "اختصاص450وام به مددجویان کمیته امدادشهرستان های هشترود وچاراویماق" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختصاص450وام به مددجویان کمیته امدادشهرستان های هشترود وچاراویماق"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید