آموزش قانون جذب (از 0 تا 100) کاملا رایگان

به گزارش وبلاگ سانا، رپرتاژ آگهی - در این مقاله آموزش قانون جذب رایگان از صفر تا صد را مشاهده می کنید که در آن به این موضوع می پردازیم که قانون جذب چیست و سپس مروری بر تاریخچه آن خواهیم داشت که اولین بار چگونه مطرح شد و چه شد که بحث های زیادی درباره آن انجام شد، آیا حقیقت دارد؟ پس چرا خیلی ها نتیجه برعکس از آن گرفتند؟ این ها بعضی سوالاتی هستند که در این مقاله به آن پاسخ می دهیم.

آموزش قانون جذب (از 0 تا 100) کاملا رایگان

قانون جذب چیست؟

تعریف ساده و اولیه ای که در فیلم راز برای قانون جذب بیان شد این بود که هرچیزی که به آن فکر کنید آن را به سمت خود جذب می کنید. فیلم یا مستند راز اولین چیزی بود که باعث جنجالی شدن این قانون شد و قبل از آن ارل نایتینگل در سال 1950 به آن اشاره نمود اما این بحث در آن موقع صروصدای زیادی نکرد تا اینکه مستند و کتاب راز (The Secret) منتشر شد. درواقع مستند و کتاب راز قانون جذب را بیش از حد ساده سازی کرد تا هرکسی به راحتی آن را بفهمد اما مشکل این بود که این ساده سازی بیش از حد و گفته نشدن موارد دیگر، باعث شد خیلی ها نتیجه مورد نظر خود را از قانون جذب نگیرند.

کوین ترودو و قانون جذب

کوین ترودو اولین کسی بود که اقدام به افشای حقایق قانون جذب کرد، این شخص در سمینار آرزوی تو دستور توست به صورت علمی و منطقی درباره علت پیروز شدن افراد پیروز صحبت کرد، اینکه چرا خیلی افراد کمتر کار می نمایند اما بیشتر پولدار می شوند، اینکه چگونه افراد زیادی در سراسر دنیا در مدت زمان کمی از صفر به صد می رسند، در هر فصل کتاب به سوالات مرتبط زیادی درباره این موضوعات پاسخ داده و در فصل های آخر کتاب کاملا حرفه ای درباره قانون جذب صحبت نموده به طوری که تمام ابهامات اصلی شما در رابطه با قانون جذب رفع می گردد. تعریف علمی و درستی که کوین ترودو درباره قانون جذب در کتاب خود نوشت اینگونه بود: شما آن چیزی را جذب می کنید که هم فرکانس با آن باشید. این همان چیزی بود که نیکولا تسلا در سخنان خود به آن اینگونه اشاره نموده بود: اگر می خواهید راز های کیهان را بیابید، به شرایط انرژی، فرکانس و ارتعاش فکر کنید!

آیا قانون جذب علمی است؟

بحث های زیادی در دنیای امروزی وجود دارد که یک عده دانشمند موافق آن هستند و یک عده دانشمند دیگر مخالف، اما اگر شما بخواهید بدون تعصب به این قضیه نگاه کنید، می توانید ابتدا با خواندن کتاب علم به کجا می رود از ماکس پلانک و سپس خواندن کتاب دنیای کوانتوم نوشته Kenneth W. Ford آغاز کنید تا این بحث را به صورت علمی متوجه شوید، اگر گیج نماینده بود یا حتی اگر زمان آن را ندارید که مستقیما این کتاب ها را بخوانید، می توانید یک راست بروید سر اصل مطلب و کتاب آرزوی تو دستور توست از کوین ترودو را تهیه کنید که برگرفته از سمیناری با همین موضوع است.

اساتید قانون جذب در ایران

در ایران اساتید آموزش قانون جذب زیادی وجود دارد که متاسفانه این نشانه این است که به یک حرف کوین ترودو توجه ننموده اند! کوین در کتاب خود گفته مطمئنم که پس از خواندن این کتاب آنقدر از حجم بالای اطلاعات مفید شگفت زده می شوید که دوست دارید آن را به هرکسی یاد بدهید اما لطفا اینکار را نکنید، ابتدا خودتان بر مطالب به طور کامل مسلط شوید و با استفاده از آنها به خواسته های خود برسید و سپس آن را به دیگران آموزش دهید، کوین ترودو وقتی اقدام به آموزش قانون جذب کرد که به خواسته های خود رسیده بود اما متاسفانه اساتید قانون جذب زیادی وجود دارد که می خواهند با فروش آموزش قانون جذب به خواسته های خود برسند! پس لطفا به مطالب کسانی گوش دهید که خودشان ابتدا به خواسته هایشان با استفاده از راهی به جزء فروش پکیج آموزشی رسیده باشند، برای مثال شما نباید از کسی پکیج آموزش کسب درآمد از طراحی سایت بخرید درحالی که خود این فرد جزء همین سایت فروش آموزش طراحی سایت، سایت دیگری ندارد! البته در موارد محدودی این امر می تواند باز هم باعث پیروزیت شما گردد اما ریسک است! زیرا کسی که به شما آموزش می دهد فقط یک سری مطالب تئوری را یاد گرفته و در عمل خود این فرد این مطالب را اجرا ننموده پس نمی توان با قطعیت از آن استفاده کرد.

آموزش قانون جذب

اگر به دنبال یادگیری قانون جذب از صفر تا صد هستید حتما پیشنهاد می کنیم مقاله قانون جذب در سایت کوین یار را مطالعه کنید، در این مقاله موضوعات مهمی درباره قانون جذب گفته شده و سپس درباره کوین ترودو نکات مهمی را گفته ایم و در نهایت می توانید اقدام به دریافت سمینار آرزوی تو دستور توست از کوین ترودو کنید که فایل صوتی آن در سایت کوین یار موجود است، این فایل صوتی فارسی درواقع برگفته از کتاب خود کوین ترودو است که بدون هیچ تغییری ترجمه شده و با بهترین گوینده تبدیل به فایل صوتی شده است، این سمینار در مجموع 13 فصل است که به 10 ساعت فایل صوتی تبدیل شده، البته پیشنهاد می کنیم قبل از تهیه این سمینار، بر روی لینک زیر کلیک کنید و مطلبی که در این باره نوشته ایم را به صورت کامل مطالعه کنید.

برای دیدن آموزش قانون جذب اینجا کلیک کنید

لطفا تجربیات خود را در رابطه با قانون جذب در زیر همین پست بفرستید، با اینکار شما هم می توانید تجربیات دیگران را از قانون جذب مطالعه کنید و هم دیگران تجربیات و عقاید شما را بخوانند

منبع: شفقنا اقتصادی

به "آموزش قانون جذب (از 0 تا 100) کاملا رایگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آموزش قانون جذب (از 0 تا 100) کاملا رایگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید