آمار بازی تیم ملی والیبال ایران مقابل صربستان

به گزارش وبلاگ سانا، آمار بازی تیم ملی والیبال ایران مقابل صربستان در نخستین دیدار هفته پنجم لیگ ملت های 2019 در بلغارستان منتشر شد.

آمار بازی تیم ملی والیبال ایران مقابل صربستان

به گزارش وبلاگ سانا، تیم ملی والیبال ایران امروز (آدینه) 7 تیر ماه 1398 در نخستین بازی خود از هفته پنجم لیگ ملت های والیبال 2019 در بلغارستان با نتیجه سه بر یک تیم ملی صربستان را شکست داد که آمار این بازی از سوی فدراسیون جهانی منتشر شد.

در این بازی ایران 56 آبشار پیروز، 12 دفاع روی تور پیروز و 2 امتیاز سرویس را به ثبت رساند. همچنین 31 امتیاز ایران نیز با خطاها و اشتباهات بازیکنان صربستان کسب شد.

در سرانجام این دیدار امیر غفور با کسب 25 امتیاز (22 آبشار پیروز، 2 دفاع روی تور و یک امتیاز سرویس) برای تیم ملی ایران، امتیاز آورترین بازیکن زمین شد.

در سوی دیگر نیز سرکو لیسیناچ با کسب 17 امتیاز، امتیاز آورترین بازیکن تیم ملی صربستان شد.

به این ترتیب تیم ملی ایران با کسب 11 برد، دو باخت و 33 امتیاز در مجموع 13 بازی، ضمن قطعی کردن صعودش به فینال لیگ ملت های 2019 در شیکاگو، موقتاً بالاتر از برزیل در صدر جدول دور مقدماتی مسابقات نهاده شد.

سرو قامتان ایران فردا (شنبه) 8 تیر ماه 1398 از ساعت 22:10 در دومین بازی خود از هفته پنجم لیگ ملت ها در بلغارستان، به مصاف تیم ملی کشور میزبان می روند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "آمار بازی تیم ملی والیبال ایران مقابل صربستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمار بازی تیم ملی والیبال ایران مقابل صربستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید