آلوز پرافتخارترین بازیکن تاریخ فوتبال

به گزارش وبلاگ سانا، تهران- خبرنگاران- دنی آلوز ستاره برزیلی پاری سن ژرمن پس از فتح عنوان قهرمانی لوشامپیونه به پرافتخارترین بازیکن تاریخ فوتبال تبدیل شد.

آلوز پرافتخارترین بازیکن تاریخ فوتبال

به گزارش وبلاگ سانا، شبکه فاکس اسپورتس روز دوشنبه نوشت: پس از تساوی تیم های لیل و تولوز، غول های پاریسی با رجحان سه بر یک مقابل موناکو در حالی جشن قهرمانی را برپا کردند که پنج بازی تا آخر فصل باقی مانده و لیل رده دومی عملا باید برای نایب قهرمانی بجنگد.

و این در حالی است که با احتساب این پیروزی و قهرمانی، دفاع راست اسبق بارسلونا با 42 قهرمانی در طول دوران 18 ساله فوتبالش که محدوده وسیعی را از برزیل، اسپانیا، ایتالیا و فرانسه در بر می گیرد، به پرافتخارترین بازیکن تاریخ فوتبال تبدیل شد.

پربارترین دوران فوتبالی آلوز با 23 جام به دوران حضورش در نیوکمپ باز می گردد و 5 قهرمانی با تیم پاریسی که قهرمانی اخیر آنها را نیز شامل می گردد در رده دوم پرافتخارترین روزهای ورزشی وی قرار گرفته است.

آلوز در یوونتوس 2 جام به دست آورد و به همراه سویا نیز 5 افتخار در کارنامه دارد.

مرد برزیلی پی اس جی به همراه باشگاه باهیا به عنوان نخستین تیم خود، سه عنوان قهرمانی را تصاحب نموده و این در حالی است که وی با پیراهن سلسائو پنج عنوان ریز و درشت به نام خود ثبت نموده است و بدین ترتیب حُسام حسن اسطوره فوتبال مصر را که پیش تر با 41 افتخار، پرافتخارترین بازیکن تاریخ محسوب می شد، پشت سر گذاشت.

آندرس اینیستا ستاره پیشین آبی اناری ها، مکسول و ابراهیم حسن یکی دیگر از اسطوره های فوتبال مصر با 37 افتخار در صندلی بعدی قرار دارند.

ورزشی**3991**2024

منبع: ایرنا

به "آلوز پرافتخارترین بازیکن تاریخ فوتبال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آلوز پرافتخارترین بازیکن تاریخ فوتبال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید